دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

امروز برخی نقاط کشور با رگبار باران مواجه خواهند شد | خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها (یکم مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۵۴۹۵
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
امروز برخی نقاط کشور با رگبار باران مواجه خواهند شد | خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها (یکم مرداد ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش‌های رگباری و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز صادق ضیاییاندرباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.  

وی افزود: چهارشنبه (۴ مرداد) علاوه بر این نواحی در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و پنجشنبه (۵مرداد) در بخش‌هایی از ارتفاعات شمال شرق سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.  

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: طی پنج روز آینده به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان، شمال شرق هرمزگان و جنوب شرق فارس رشد ابر‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.  

به گفته وی طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق به‌ویژه در منطقه زابل  جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود همچنین این شرایط طی سه روز آینده برای نوار غربی کشور انتظار می‌رود.  

ضیاییان گفت: از امروز تا پنجشنبه (۱ تا ۵ مرداد) دریای عمان و تنگه هرمز و در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه نیمه شرقی خلیج فارس و دریای خزر مواج و متلاطم خواهند بود.  

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲ مرداد) صاف، به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۳ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و اوایل شب وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.  

ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۱ و ۲ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۴ و اردبیل با دمای ۱۴ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->